Egészségesebb élet INZULINREZISZTENCIÁVAL

Glucoheal Fit, a természetes megoldás

A vércukorszint problémák hosszú ideig alattomosan rejtőzködhetnek. Észrevétlenül rombolják az anyagcsere és az érrendszer állapotát vagy a hormonális rendszert.

A háziorvosok adatai alapján a 40 év feletti nők és férfiak körében háromszorosára emelkedett az inzulinrezisztencia és a 2-es típusú cukorbetegség. Az elmúlt húsz év statisztikája alapján szinte minden család érintett.

Lehet, hogy már Önnél is felmerült a diagnózis?

Sokunknak van olyan hozzátartozója, aki annyira elfoglalt vagy stresszes, hogy a saját egészségével sem foglalkozik. Ilyenkor bizony nekünk kell segítenünk. Bár a nőket érinti gyakrabban, rengeteg férfi is küzd vércukorszint gondokkal. A férfiak azonban nem szeretnek betegnek tűnni, így inkább csak legyintenek a tünetekre.

Milyen jellegzetes tünetek esetén érdemes inzulinrezisztenciára vagy már kezdődő cukorbetegségre gyanakodnia?

Neuropátiás fájdalom a végtagokban

Gyakran szorong, rosszkedvű és levert

Éjszaka ok nélkül gyakran felébred

Nehezen gyógyuló sebek a végtagon

Állandóan sikertelen a fogyókúrája

Alsó végtagok ereinek meszesedése

A fenti tünetek észlelése esetén mindenképpen érdemes egy orvosi kivizsgálásra jelentkeznie!

Az inzulinrezisztenciára a legjobb megoldás a megelőzés megfelelő életmóddal és mozgással.
Az érintettek 70-80 százalékának jelentős gyógyulási esélyei lehetnének, mert a betegség jól kezelhető természetes növényi alapanyagú készítményekkel is.

Miért nem foglalkoznak sokan mégsem a tünetekkel és dugják homokba a fejüket?

• Mert még nem fáj eléggé, így inkább elviselik a kellemetlenségeket.
  • Mert úgy gondolják, majd bevesznek egy gyógyszert és ezzel el van minden intézve.
  • Mert azt hiszik, úgy sem tehetnek a cukorbetegség ellen. Ez náluk genetikai hajlam.

A rossz hír az, hogy a nem kezelt inzulinrezisztencia x éven belül utat nyit a szövődményeknek és a legnagyobb valószínűséggel 2-es típusú cukorbetegséggé alakul.

Mit jelent ez?

Rendszeressé válnak a kellemetlen tünetek mint például a látásromlás, zsibbadás a lábban, fáradékonyság és gyengeség a vese csökkent működése miatt. A legsúlyosabb esetekben szívinfarktus, agyvérzés következhet be vagy lábszár amputációra lehet szükség. A pontos diagnózis felállítása és a rendszeres kezelés szakorvos feladata!

Ennek azonban koránt sem kell így lennie!

A megelőzés kevesebb erőfeszítést igényel, mint a betegség kezelése.

Jó hír, hogy az orvosi terápia mellett léteznek olyan természetes alapú készítmények, amelyek kombinált hatóanyagukkal támogathatják az egészség megőrzését. Ezek a táplálékkiegészítők a betegség kialakulása után is képesek lehetnek pozitívan befolyásolni az egészségi állapotot, mert

• a hormonrendszer működésének elősegítésével könnyebben elindulhat a súlyvesztés és ezáltal a mozgás is könnyebb lehet.
  • enyhíthetik a kellemetlen tüneteket, melyet a vércukoringadozás válthat ki.
  • csökkenthetik a neuropathiás fájdalmat a vércukorszint normalizálásával.
  • mérsékelhetik a szorongást, a depresszió tüneteit, hiszen a szénhidrát anyagcsere egyensúlyi állapotát kedvezően befolyásolhatják.
  • a nehezebben gyógyuló sebek hamarabb gyógyulásnak indulhatnak.

Ismerje meg a Glucoheal Fit készítményt >>>

Mire jó és kinek ajánlott a Glucoheal Fit?

A Glucoheal Fit étrend-kiegészítő kifejezetten az anyagcserezavarok természetes kezelésére született meg. Orvosi tapasztalattal és tudományos háttérrel fejlesztettünk ki ezt a természetes hatóanyagú készítményt.

Kifejezetten ajánlott azoknak, akiknél a cukorbetegséget vagy az inzulinrezisztenciát már kimutatták. Azoknak is megelőző segítség, akik tisztában vannak egészségtelen életmódjukkal, mégis szeretnének egészségesen teljes életet élni.

Inzulinrezisztencia

Diagnosztizálása nem könnyű, mert az éhgyomri vércukorszint a határérték (6 mmol/L) alatt maradhat. A szénhidrátanyagcsere zavar ennek ellenére már kialakulóban lehet.

2-es típusú cukorbetegség

Ha az éhgyomri vércukorszint 7,0mmol/L fölött van, cukorbetegségről beszélünk. 2 órás OGTT teszt esetén pedig 11,1 mmol/L fölött.

A Glucoheal Fit 4 természetes összetevő kombinációjával célzottan:

• Támogatja az anyagcsere folyamatokat, a vércukorszint csökkentésében hatékony lehet, így a 2-es típusú cukorbetegség és az inzulinrezisztencia enyhítésében segíthet.
  • Erős antioxidáns hatású, védi az idegrendszert, védelmet nyújthat a szervezet gyulladásos folyamataival szemben.
  • Csökkentheti a vérzsír szintet és az érelmeszesedés mértékét.
  • Fokozhatja az inzulinérzékenységet és megfelelő életmódváltással hozzájárulhat a testsúly csökkenéséhez.
  • Növelheti a hasznos bélbaktériumok számát, így segítheti az immunrendszer működését.

Kipróbálom a Glucoheal Fit készítményt >>>

Miben más a Glucoheal Fit, mint a többi hasonló készítmény?

A Glucoheal Fit olyan étrend kiegészítő, amely tudatosan válogatott összetevőket tartalmaz. Más táplálékkiegészítők általában kettő-három komponenst tartalmaznak. Mi egy kapszulában 4 értékes hatóanyag kombinációját alkalmazzuk a normális vércukorszint szabályozása és fenntartása érdekében.

1. A berberin többek között remekül fokozza a glükozíst, azaz a sejteken belüli cukorlebontást.
  2. A ceyloni fahéj telis- tele van polifenol vegyületekkel, ami erős antioxidáns és gyulladáscsökkentő.
  3. A króm minden mikrogrammja csökkenti a cukorfogyasztás iránti vágyat.
  4. Az alfa-liponsav stimulálja a telomeráz enzimet, amely a krónikus betegségek hatásos ellensége.

A természetben előforduló növények kivonatából nyert és nem egy mesterséges, szintetikus készítményről van szó.

Hogyan érzik magukat azok, akik már szedik a Glucoheal Fit kapszulát?

Vásárlóink tapasztalatai

Édesanyámnak rendeltem, akinél néhány éve cukorbetegséget állapítottak meg.
3 hónapos használat után jobb vércukorértékekről és jobb közérzetről számolt be nekem. Azóta is rendszeresen szedi.

Rimóczi József 50 éves

Apukámat néhány éve diagnosztizálták 2-es típusú cukorbetegséggel. 4 hónapja rendszeresen szedi a Glucoheal Fit táplálékkiegészítőt. Egészségesebb életmód mellett, kevesebb vércukoringadozást említ nekünk.

Szászi Ernő 47 éves

Miért kell az inzulinrezisztenciával és a 2-es típusú cukorbetegséggel MOST foglalkozni?

• Mert egyre gyorsabb tempóban és egyre mesterségesebb körülmények között élünk, egészségpusztítóan.
  • Tápanyaghiányban szegény, de szénhidrátban dús ételeket fogyasztunk. Gyakran csak arra van időnk, hogy egy gyorsétteremben bekapjunk néhány falatot.
  • A napi testmozgás nem fér bele az életünkbe, ellenben napi 8-10 órát ülünk a képernyő előtt és az autóban.
  • Szervezetünk „motorjait” nem tartjuk rendszeresen karban és jó esetben is csak ad hoc jelleggel megyünk szűrővizsgálatokra.
  • A stressz a mindennapjaink része, viszont kevés időt fordítunk a lazításra vagy relaxálásra.

Egészségünk romlásának elejét vehetjük, ha tudatosan teszünk ellene. Fogyasszunk olyan készítményeket, amelyek természetes összetevői és kedvező hatással van szervezetünk optimális működéshez.

Kiegyensúlyozott normál vércukorszint = Jobb életminőség és kellemes közérzet

Megrendelem a Glucoheal Fit készítményt >>>